Manuální ergonomický blokátor kol - MEWL 1310

Realizace

Prohlédnout

Pomůžeme vám

Poradíme vám s výběrem nejvhodnějšího řešení.

NAPIŠTE NÁM

Ke stažení

-

Manual Ergonomic Wheel-Lok (MEWL) je nový, vysoce spolehlivý manuální systém pro bezpečné zajištění nákladních vozidel během nakládky a vykládky na rampě. Je navržen tak, aby účinně zabránil neúmyslnému pohybu vozidla či přívěsu, a tím zvýšil bezpečnost pracovníků i samotného nakládacího procesu.

Po příjezdu nákladního vozidla k rampě je systém jednoduše ovládán řidičem nebo obsluhou nakládky přímo na místě. Zajišťovací rameno, umístěné na hladce pohyblivém posuvníku, se pohybuje podél naváděcí kolejnice a přesně se nastaví před kolo, které má být fixováno.


Po aktivaci ovládací páky se rameno automaticky vysune a bezpečně se opře o pneumatiku. Po zajištění již nelze rameno uvolnit z vnější strany – odemknutí je možné pouze na základě signálu z řídicí jednotky umístěné uvnitř budovy.

Tento systém představuje ergonomické, mechanicky spolehlivé a cenově efektivní řešení pro provozy, které kladou důraz na bezpečnost a efektivitu při manipulaci se zbožím.

Popis produktu

·      Intuitivní a jednoduché ovládání (návod je uveden na zařízení a snadno pochopitelný)

·      Ergonomické a snadno ovladatelné (bez ohýbání či klekání, bez velké fyzické námahy, rukojeť jako u paletového vozíku)

·      Robustní systém, pevná konstrukce, málo náchylný k poškození

·      Odolný vůči teplotám a povětrnostním podmínkám; díky výšce konstrukce nemají komponenty zámku kontakt se zemí (sníh, déšť, listí, bláto…). Sníh a déšť neovlivňují mechanismus zamykání. Bez citlivých elektronických komponent.

·      Bezpečný při hromadění vody na nakládací rampě

·      Téměř bezúdržbový, jen málo pohyblivých částí, proto málo náchylný k poruchám a nízké provozní náklady

·      Systém splňuje požadavky FEM* třídy 3 pro plně naložené návěsy

Parametry produktu

Technické údaje:

Konstrukční části systému jsou chráněny proti korozi žárovým zinkováním, které zajišťuje dlouhodobou odolnost vůči povětrnostním vlivům a mechanickému opotřebení. Pojezdová část je navíc opatřena vysoce účinnou povrchovou úpravou, kombinující katodické ponorné lakování (KTL) a dvojité epoxidové práškové lakování vypalované v peci. Tato vícevrstvá ochrana garantuje maximální životnost a minimální potřebu údržby i v náročných provozních podmínkách.

Systém je instalován přímo na podlahu a chráněn robustními ocelovými vodítky kol, která zajišťují bezpečné a přesné navádění vozidel. Upevnění konstrukce probíhá pomocí osmi kotevních šroubů (16×150 mm), pevně ukotvených do betonového podkladu, což zaručuje vysokou stabilitu a spolehlivost celého zařízení.

Princip funkce systému:

1. Příjezd vozidla (vnější semafor – zelený signál)
Zelené světlo na vnějším semaforu signalizuje řidiči, že může bezpečně přistavit vozidlo k nakládací rampě.

2. Zajištění vozidla (vnitřní semafor – červený signál)
Po zastavení vozidla zůstávají vrata zablokovaná, dokud není aktivováno zajištění proti samovolnému pohybu. Tím je zaručeno, že nakládka či vykládka nezačne, dokud není vozidlo bezpečně fixováno.

3. Aktivace systému
Řidič umístí ocelové zajišťovací rameno před kolo. Po správném nastavení dojde k automatickému uzamknutí pomocí elektromagnetu, čímž je vozidlo pevně zajištěno proti pohybu.

4. Uvolnění pro nakládku
Po úspěšné aktivaci se změní světelné signály – vnitřní semafor přepne na zelenou, vrata se automaticky odblokují a proces nakládky či vykládky může bezpečně začít.

5. Ukončení a odjezd
Po dokončení manipulace se vrata a rampa uzavřou, čímž je systém připraven k ručnímu odjištění. Stisknutím tlačítka se blokování uvolní a vozidlo může bezpečně odjet.

Máte jasno a zajímá vás cena?
Chcete poradit s výběrem?


Kariéra